Amigurumi Balerin Kedi-Amigurumi Ballerina Cat- Free Pattern

by - Temmuz 25, 2017

Amigurumi Free Pattern Cat

Merhabalar,
Yaz sıcakları performans düşüklüğüne neden olsa da amigurumi tutkusu ile örmeye devam ediyoruz hep birlikte :)

Yaza girmeden evvel bu kediciği ördüm ama bir türlü nasıl süsleyeceğimi bulamadığım için kenarda beklettim. Evet pek süslü olmadı ama en azından birşeyler yapmış olmanın verdiği mutluluk yeterli.

Bu güzel modeli Rus bir tasarımcının tarifinde biraz oynamalar yaparak ördüm. Kendisine bu güzel tarif için çok teşekkür ediyorum.

Model Rusça,maalesef oturup Türkçesini yazamadım. Artık sembollere aşina olduğum için direk Rusça tariften örüyorum ben.
Ama çevirisini yapan olursa bir teşekkür eşliğinde seve seve yayınlarım :)

Tarif için blogumu ziyaret edebilirsiniz. TARİF/ PATTERN

Tiny Mini Design


Benzer Yayınlar

0 yorum